FAQ

Op deze pagina vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op. Je kunt een mail sturen naar nhlstenden@p-p.nl.

 

Wat is de levertijd?

Bestellingen met een afleveradres in Nederland leveren we binnen twee werkdagen, indien voorradig. De overige bestemmingen hebben een langere levertijd.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt elk gewenst afleveradres invullen tijdens het bestelproces. Het afleveradres kan hierbij afwijken van het factuuradres.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de aflevering van mijn bestelling?

We laten een bericht achter waarop de mogelijkheden staan beschreven. Zo kun je contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Wij zullen na de eerste afleverpoging nog tweemaal proberen het pakket bij je af te leveren. Daarna kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt, waarna we het retour sturen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar per e-mail geen bevestiging ontvangen, is deze dan wel gelukt?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in jouw ongewenste post is terecht gekomen. Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Je kunt dit controleren in jouw mailbox of door in te loggen op jouw account. Wanneer bovenstaande opties niet voor jou gelden kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij controleren of jouw bestelling is aangekomen.  De klantenservice kun je bereiken via nhlstenden@p-p.nl.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Indien je een bestelling niet hebt ontvangen, vragen we je te mailen met de afdeling klantenservice via nhlstenden@p-p.nl.